Børnehaven Taarnborg - mangfoldighedens hus. glade børn der holder i hånd

Kaffe på kanden

Kaffe på kanden.
I Taarnborg er der (næsten) altid frisk kaffe og the på kanden, og har du som forælder tid, er du meget velkommen til at sætte dig i køkkenet eller på legepladsen og nyde en kop, og høre lidt om hvad dit barns dag byder på.

"Det er også lidt skørt og MEGA dejligt, at man i Taarnborg har valgt, at vende hverdagsproblematikker til noget positivt. Her er der ingen regler for, hvor længe man som forældre må hænge ud under aflevering og afhentning - det er kun hyggeligt, hvis vi bliver og får en kop kaffe - og hvis vi ikke har tid og ser lidt trætte, har Lotte selvfølgelig sørget for, at man kan få en to-go kaffe med i hånden. Vinke situationer, der ind imellem kan være svære, bliver blødt op med spas og sjov. Når man siger farvel i Taarnborg skal vi forældre nemlig gerne vrikke med numsen, lave en lille dans eller måske endda stå på hænder - jeg tænker det må være ret sjovt at være nabo til Taarnborg i mellem kl 6.30 og kl 9"  Citat Lotte Dreschler, Sept, 2018 ( Tidligere formand for forældrebestyrelsen)

Kom med dit barn i børnehave.
DU er som forældre i Taarnborg altid velkommen til at komme med dit barn i børnehave. Smør en god madpakke - tag praktisk tøj på. Riv en dag ud af kalenderen og få indsigt i dit barns hverdag.

Med indsigt vil du få unik mulighed for at følge og forstå dit barns hverdag her i børnehaven.

Du bestemmer selv dato og tid - du kan komme spontant, lige dem dag du har tid og det passer dig at være med i børnehaven.
Også her lover vi at der er kaffe eller te på kanden. Vi glæder os til I kommer :-)