Pladsanvisningen

Hvis du vil skrive dit barn op til børnehaven, kan det gøres digitalt på den digitale pladsanvisning:

Pr. 1. januar 2022 er den bedst mulige anciennitet ved ansøgning om dagtilbud barnets 1 måneds fødselsdato. Den bedst mulig anciennitet opnås ved at skrive op til dagtilbud inden barnet fylder 1 måned. Ansøges der om dagtilbud efter barnets 1 måneds fødselsdato, er ansøgningsdatoen barnets anciennitet.

Der godskrives anciennitet fra en tidligere kommune, hvis du flytter til Nyborg kommune. Dokumentation for tidligere opskrivning kan vedhæftes via Digital Pladsanvisning.

I børnehave er startdatoen den 1. i måneden.

Du kan finde mere information omkring pladsanvisningen på kommunens hjemmeside eller ringe til Linda på 6333 7892 eller skrive på mail boernogskole@nyborg.dk